W tym filmie przeróbki SteamVR i dodawanie własnych funkcjonalności i interakcji:
- Pozy dłoni na klamce od drzwi (przeróbka SteamVR)
- Własny przełącznik np. światła
Zmienione pliki w SteamVR
Pliki znajdują się w folderze SteamVR/InteractionSystem/Core/Scripts
Zmiany w pliku Throwable.cs
Oryginał:
public UnityEvent onPickUp;
public UnityEvent onDetachFromHand;
public HandEvent onHeldUpdate;
Zmiana:
public HandEvent onPickUp;
public HandEvent onDetachFromHand;
public HandEvent onHeldUpdate;
Oryginał:
onPickUp.Invoke();
Zmiana:
onPickUp.Invoke(hand);
Oryginał:
onDetachFromHand.Invoke();
Zmiana:
onDetachFromHand.Invoke(hand);
Zmiany w pliku CircularDrive.cs
Oryginał:
private void HandHoverUpdate( Hand hand )
Zmiana:
public void HandHoverUpdate( Hand hand )
Oryginał:
if ( driving && isGrabEnding == false && hand.hoveringInteractable == this.interactable )
{
ComputeAngle( hand );
UpdateAll();
}
Zmiana:
if ( driving /*&& isGrabEnding == false && hand.hoveringInteractable == this.interactable*/ )
{
ComputeAngle( hand );
UpdateAll();
}
Skrypt MySwitch
Skrypt do obsługi przycisku pokazanego na filmie