Interakcja w SteamVR na przykładzie planu mieszkania cz. 4

W tym filmie przeróbki SteamVR i dodawanie własnych funkcjonalności i interakcji:

  • Pozy dłoni na klamce od drzwi (przeróbka SteamVR)
  • Własny przełącznik np. światła

Zmienione pliki w SteamVR

Pliki znajdują się w folderze SteamVR/InteractionSystem/Core/Scripts

Zmiany w pliku Throwable.cs

Oryginał:

		public UnityEvent onPickUp;
        public UnityEvent onDetachFromHand;
        public HandEvent onHeldUpdate;

Zmiana:

		public HandEvent onPickUp;
        public HandEvent onDetachFromHand;
        public HandEvent onHeldUpdate;

Oryginał:

			onPickUp.Invoke();

Zmiana:

			onPickUp.Invoke(hand);

Oryginał:

            onDetachFromHand.Invoke();

Zmiana:

            onDetachFromHand.Invoke(hand);

Zmiany w pliku CircularDrive.cs

Oryginał:

		private void HandHoverUpdate( Hand hand )

Zmiana:

		public void HandHoverUpdate( Hand hand )

Oryginał:

            if ( driving && isGrabEnding == false && hand.hoveringInteractable == this.interactable )
			{
				ComputeAngle( hand );
				UpdateAll();
			}

Zmiana:

			if ( driving /*&& isGrabEnding == false && hand.hoveringInteractable == this.interactable*/ )
			{
				ComputeAngle( hand );
				UpdateAll();
			}

Skrypt MySwitch

Skrypt do obsługi przycisku pokazanego na filmie

Assety

Przełączniki i inne

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.